Tuesday, July 30, 2013

ကၽြန္မရဲ႕ကြန္ပ်ဴတာက ပါ၀င္ဖြင့္တာမရလို႔ပါ . . .

ေမး။  ။ ကိုခ်မ္းေရ . . . ကၽြန္မရဲ႕ကြန္ပ်ဴတာက မေန႔ကအထိသံုးေနတယ္။  မနက္ခင္းေရာက္ေတာ႔ အရင္လိုပဲ ပါ၀ါဖြင့္ၾကည့္တာ ဘာမွကိုမေပၚဘူးျဖစ္ေနလို႔ပါ။  အခုအလုပ္ကလဲအေရးႀကီးေနလို႔ေလ၊  ဘယ္လိုလုပ္ရင္အဆင္ေျပႏိုင္မလဲမသိဘူးေနာ္။(အခုေမးတဲ႔ေမးသူရဲ႕ကြန္ပ်ဴတာက Desktop အမ်ိဳးအစားပါ။)

ေျဖ။  ။ ဟုတ္ကဲ႔ပါအမေရ။  ကြန္ပ်ဴတာက Power LED နဲ႔ HDD LED မီးေလးေတြေရာလင္းလားအမ။(မ်ားေသာအားျဖင့္ မီးစိမ္းနဲ႔မီးနီ လင္းတာကိုေျပာတာပါ။) 
ေမး။  ။  မလင္းဘူးကိုခ်မ္း။
ေျဖ။  ။  ဟုတ္ကဲ႔အမ။  ဒါဆိုရင္ ေမာ္နီတာကေရာ မီးလင္းလားအမ။
ေမး။  ။  ဟုတ္ကဲ႔ လင္းပါတယ္ကိုခ်မ္း။
ေျဖ။  ။  ဟုတ္ကဲ႔ပါအမေရ။  အဲဒါဆိုရင္ေတာ႔ ေမာ္နီတာမွာ ထိုးထားတဲ႔ ပါ၀ါ cable ကုိ system unit ကိုထိုးၾကည့္ပါအံုး။
ေမး။  ။  ရသြားၿပီကိုခ်မ္းေရ။  ေက်းဇူးအမ်ားႀကီးတင္ပါတယ္ေနာ္. . .

အခု လိုျပႆနာမ်ိဳးမွာ ျဖစ္တတ္တာကေတာ႔
1.  Power Cable
2.  Power Supply
3.  Cable Loose Connection
4.  Motherboard Error

1.  Power Cable
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကြန္ပ်ဴတာကိုဖြင့္တယ္(Desktop အေၾကာင္းေျပာဆိုျခင္းျဖစ္ပါသည္။)။  ေမာ္နီတာမွာက ပါ၀ါလာတယ္ေပါ႔။  ဒါကိုေတာ႔သိၿပီးသားလို႔မွတ္ယူလိုက္မယ္ေနာ္။ 
ကြန္ပ်ဴတာက Power LED နဲ႔ Harddisk LED ကမီးမလင္းဘူးေပါ႔(တကယ္လို႔ မိတ္ေဆြတို႔ ကြန္ပ်ဴတာကမီးမလင္းေပမယ္႔ System Unit အတြင္းပန္ကာလည္မလည္နားေထာင္ၾကည့္ပါ။ 
တစ္ခ်ိဳ႕က Power LED နဲ႔ Harddisk LED ႀကိဳးကိုျပန္မတပ္ဘဲထားလို႔လဲမီးမလင္းတတ္ပါဘူး။)။  မီးလဲမလင္းဘူး၊  ပန္ကာလည္းမလည္ဘူးဆိုရင္ေတာ႔ ေကာင္းတဲ႔ ပါ၀ါ cable နဲ႔လဲစမ္းၾကည့္ပါ။
အနီးစပ္ဆံုးကေတာ႔  ေမာ္နီတာမီးလင္းရင္ ေမာ္နီတာ ပါ၀ါ cable နဲ႔ လဲစမ္းၾကည့္လိုက္ပါ။  ဒီအခ်ိန္မွာ မီးလင္းခဲ႔တယ္ဆိုရင္ေတာ႔ ၀မ္းသာရမွာပါ။  ပါ၀ါ cable တစ္ေခ်ာင္း၀ယ္ၿပီး လဲလိုက္တာနဲ႔
မိတ္ေဆြကြန္ပ်ဴတာကေကာင္းသြားပါၿပီ။

2, 3 & 4 ကေတာ႔ သာမာန္အသံုးျပဳသူတို႕အတြက္ခက္ခဲေစမွာပါ။  ဒီေလာက္နဲ႔ ေက်နပ္ႏွစ္သိမ္႔ႏိုင္မယ္လို႔ထင္ပါတယ္။  ေနာက္ထပ္ကြန္ပ်ဴတာ ျပႆနာမ်ားလည္းအလ်ဥ္းသင့္သလိုေဖာ္ျပေပးသြားမွာပါ။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕နယ္အတြင္း  ကြန္ပ်ဴတာျပဳျပင္လိုသူမ်ားအတြက္လည္း အိမ္တိုင္ရာေရာက္ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားေပးေနပါသည္။  ပရဟိတလုပ္ငန္းသံုးကြန္ပ်ဴတာမ်ားႏွင့္ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းသံုးကြန္ပ်ဴတာမ်ားအတြက္
အခမဲ႔၀န္ေဆာင္မႈေပးလွ်က္ရွိပါသည္။  ဆက္သြယ္ရန္ဖုန္းနံပါတ္ ၀၉-၄၂၁၁၄၈၆၀၃ ။  နယ္မွကြန္ပ်ဴတာျပႆနာမ်ားအတြက္ aironet.mm@gmail.com သို႔လိပ္မႈၿပီး Photo (or) Snapshot ရိုက္ၿပီးေပးပို႔ေမးျမန္းႏိုင္ပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ Customer တစ္ေယာက္ကဖုန္းဆက္တဲ႔အေၾကာင္းေလးျပန္ေရးထားတာပါ။

နည္းပညာၾကြယ္၀ေသာဘ၀မ်ားကိုပိုင္ဆိုင္ၾကပါေစခင္ဗ်ာ . . .


0 comments: